Ég a gyertya, ég... Hanuka 5782-2021: a nyolcadik, az idei utolsó gyertyagyújtás.

2014. július 20., vasárnap

Súlyos harcok az "Alagút-háborúban": újabb két katonánk esett el

BENÁJÁ ROVAL TÖRZSŐRMESTER ÉS BAR RAHAV FŐHADNAGY

Amint az várható volt, a szárazföldi behatolás a Gázai-övezetbe véráldozatot követel. Az offenzíva első és legfontosabb célja a terroristák által izraeli terület felé ásott alagútjainak a felfedése és megsemmisítése.

A Hamasz és a többi fegyveres terrorszervezet felkészülten várta a katonai akciót, és rejtekhelyek tucatjairól, gondosan előkészített kelepcék százaiból támad gépfegyverrel, kézigránáttal, a páncélos járművek ellen RPG- és antitank-rakétákkal.

Szombaton, az esti és éjjeli órákban újabb két katonánk halt hősi halált: Bar Rahav 21 éves főhadnagy és Benájá Roval 20 éves törzsőrmester. 

Eddig öt katonánk esett el a "Cuk ejtán" hadműveletben. ◙

15 megjegyzés:

  1. Védik a patkányok az üregeiket :-(

    VálaszTörlés
  2. Izrael népírtást folytat, nekik szabad ! De az iráni atomfegyvertől összeszarjátok magatok.......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen! Izrael megvédi állampolgárait a terrortól. Tekintettel van a civil palesztin emberekre is, ezért telefonhívásokkal vagy szórólapokkal értesíti őket a harci cselekmények előtt, mivel a terroristák előszeretettel veszik körbe magukat saját honfitársaikkal,- tudják, hogy Izrael kíméli a civil embereket. Ennek ellenére sajnos vannak áldozatok.

      Törlés
  3. Te kis arab imádó Göbbels! Láttad a szíriai arab kalifátus harcosainak térképét, mekkora lesz az arab kalifátus birodalma???? Bizony abban Magyarország és Ausztria is benne foglaltatik. Láttad hogy vágják el a keresztények nyakát? Te hamarább beszarsz mind mi. Mi megtudjuk védeni magunkat te kis arabsegg nyaló köcsög, de te még nyüszíteni fogsz. :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis rasszista, megtanultad a népírtást a náciktól ?

      Törlés
    2. Hogy érted,hogy ti?Te tán nem magyar vagy,hm?

      Törlés
    3. Népirtásnak inkább azt a 170 000 halottal járó belharcot nevezném Szíriában, akiknek egyáltalán nem érdekel a sorsa, mert nem lehet miattuk minket, zsidókat okolni. Meg azt amit Irakban művelnek az arabok egymással, Nigériáról és Ukrajnáról már nem is beszélve. Te meg nekünk pampogsz itt népirtásról olyan áldozatokért, akiket a Hamasz használ élő pajzsként a raktárai védelmére, amit a humanitárius segélyekből finanszíroz?! Ugyan már! Tojsz te a gázai arab kisbabák izraeli rakéták által szétszaggatott csupasz valagára, ahogy mindenki másra is, aki nem árpádsávos vécépapírral törli ki a fenekét. Egyszerűen szánalmas, ahogy - saját magadnak is - megpróbálod megmagyarázni, hogy miért is kell utálni a zsidókat és Izraelt. Nem lenne egyszerűbb kimondani, hogy "Kérem, én egyszerűen egy csökött agyú, és beteg lelkű náci vagyok, aki leragadtam egy olyan elmebeteg ideológiánál, amire a világ egyszer már 1945-ben elég határozottan nemet mondott, és ezt a NEM-et harsogja azóta is? Igen, kérem, ez vagyok én." Gondold meg, egy csomó tiszteletkört megspórolhatnál.

      Törlés
    4. Ha nem bánod,hogy közbekérdek,te írtad ki az elsőt?Tőled kérdem,hogy nem vagy-e te is magyar?Mert a komment alapján úgy tűnik,aki írta,Izraelből írta.De felteszem,nem mindenhol vannak ott latin betűs klaviatúrák,szóval a kérdésem adott.

      Törlés
    5. Ha tőlem kérdezed (én az árpádsávos vécépapíros vagyok), nem én írtam az elsőt, és nem is értek egyet ezzel a stílussal. Egyébként igen, magyar vagyok, amire egykor büszke lehettem, de ma már a magyarországi szélsőjobboldal és jobb"közép" sötétsége miatt szégyellem. A zsidóságomra viszont büszke vagyok.

      Törlés
    6. Látod,ezért kellene egy profilnév mindenhova.Igazából nem tőled kérdeztem,az előző kollega írja olyan személyben,hogy azt kell higgyem,alijázott.Amúgy ne szégyelld a magyarságod,senki nem tehet arról,milyen eli jut nekünk.Mi csak a hozott anyagból választhatunk.Viszont ha már itt vagy...vallási kérdés,remélem nem törlik ki.Milyen hosszú a Halácha-vonal?3 generáció?

      Törlés
    7. Igazából nem tőled kérdeztem,ezért kellene mindenkinek profil,elkerülni a kvarodást.Ne szégyelld magyarságod,nem tehetünk róla,milyen elitünk van,mi csak válogathatunk köztük,módjával.

      Törlés
    8. Azt hiszem, a halacha-vonal csak egy generáció. Ha édesanyád zsidónak született, vagy 3 éves korod előtt tért be, akkor a halacha szerint te is zsidó vagy. Én így tudom.

      Törlés
    9. Köszönöm!Ami azt illeti,állandóan változik ez az információ,van,aki azt mondja,nagyszülő,van,aki szerint dédi(nálam is ez van),van,aki szerint annál is tovább.Egyszer elkapok egy rabbit az utcán,lefixálom.Végül is mindegy,teljesen kereszténynek neveltek,tehát mindeképp végig kell majd mennem a giuron nekem is...Köszönöm mégegyszer!

      Törlés
    10. A kavarodás azért van, mert anno a nácik azt találták ki, hogy az számít árjának, akinek egy nagyszülője sem zsidó. Akinak akár csak egy nagyszülője is zsidó volt akár apai ágon is, hiába nem volt zsidó a halacha szerint, ment a gázkamrába. Izrael erre válaszul azt a törvényt hozta, hogy aki akár egyetlen zsidó nagyszülőt is igazol, hiába nem számít feltétlenül zsidónak a halacha szerint, joga van aliyázni.
      Rabbit inkább a zsinagógákban vadássz, ott könnyebben horogra akadnak. Fordulj hozzájuk bizalommal! A giyurhoz mazal tov! Nem fogod megbánni. :-)

      Törlés
    11. Köszönöm!Remélem elfogadtok egy olyat is,aki sajnos már kívül esik a Haláchán(amennyiben csak 3 generáció).Bár ahogy írtam,az egész mindent meg kell majd tanulnom,hogy visszakerülhessek a közegbe,ahonnan a Galíciai őseim is elszármaztak,és akik nélkül én sem léteznék.

      Törlés