Ég a gyertya, ég... Hanuka 5782-2021: a nyolcadik, az idei utolsó gyertyagyújtás.

2015. július 3., péntek

Kőzáport zúdított a parancsnoki kocsira a palesztin tömeg ♦ Az ezredes kiszállt és tüzet nyitott ♦ Egy 17 éves támadó meghalt


Pénteken kora reggel, a Jeruzsálemtől északra fekvő A-Ram palesztin-arab település közelében helyi fiatalok kövekkel és sziklákkal árasztottak el egy katonai járművet, amelyben Jiszráél Somér ezredes, a Binjámin-körzet zászlóaljparancsnoka utazott.

Miután a tömeg a kocsiban ülők életét fenyegette, az ezredes kiszállt az autóból és tüzet nyitott a kődobálókra.

Egy sziklát hajító 17 éves palesztin életét vesztette. ◙

FORRÁS: A KOL JISZRÁÉL, AZ IZRAELI RÁDIÓ HÍRPORTÁLJA

4 megjegyzés:

  1. Na végre!
    Van egy(1)Izraeli,aki nem hagyja magát legyilkolni az arab terroristáktól!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos ez a megoldás. Elképzeltem, hogy ott vagyok, és arra jutottam, hogy lőttem volna én is. Talán többet is.

    VálaszTörlés
  3. Azt kene leloni,vagy legalabb elfogni aki mukodteti ezt a fiatal bandat,mert csak kell legyen egy iranyito,meg egy aki fizet, nem hiszem,hogy nincs juttatas erte.Azert kozkedvelt a kiskoruakat kuldeni dobalni,mert azokat nem lehet buntetni.

    VálaszTörlés